Monday, June 22, 2009

kEpAdA Cinta PerTamaKU

Aku tahu engkau bukan mlikku lagi
Aku tahu engkau bukan hakku lagi
Dan aku juga tahu yg engkau telah mnjadi milik yg lain
Aku telah dpt mnrima itu semua
Tetapi shingga hari ini aku masih tidak dapat mlupakn dirimu
Kenangan yang kita cipta brsama sentiasa bermain dimindaku
Cita-cita yg kita tabur bersama terkubur begitu shj
Aku tlh cuba untuk mlupakn drimu & kenangan-knangan kita
Tetapi ia bukanlah semudah yang disangkakn
Walaupun orang skeliling mliaht driku biasa
Tetapi apa yang terjadi hanya dri ini yang mngalami &mrasainya
Coretan ini bukanlah untuk mnagih simpati dari drimu
Kerna driku tahu perasaan sayngmu terhadap driku ini tlh hilang
Mana mungkin engau masih mempunyai prasaan simpati terhadap driku lagi
Aku redha dengan ketentuan ini & aku amat berterima kasih kepada drimu kerana telah mngajar aku erti sbnr khidupan...
Coretan ini hanya ingin mnceritakn apa yg terbuku dihati seorang insan yang dkcwakn oleh cinta pertamanya



p/s:ikhlas dr hati,x diciplak dr mne2 bahn

No comments:

Post a Comment